Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

4 Στρατηγικές για να Ξεπερνάτε τις Αντιρρήσεις

Έχετε περάσει μήνες δουλεύοντας ασταμάτητα για να βελτιώσετε το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας. Έχετε επενδύσει χρόνο, χρήμα και αφοσίωση για να φτάσετε στο σημείο να είστε σίγουροι ότι αυτό που προσφέρετε είναι ό, τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά.

Και όμως, τη στιγμή που βρίσκεστε μπροστά σε έναν πιθανό πελάτη, τι συμβαίνει;

Αρχίζει να αμφιβάλλει. Οι ερωτήσεις έρχονται βροχή:

  • Θα λειτουργήσει για μένα;
  • Αξίζει τα χρήματα;
  • Τι γίνεται αν δεν δω αποτελέσματα;

Και πριν το καταλάβετε, ο πελάτης φεύγει χωρίς να αγοράσει. Οι αντιρρήσεις αυτές είναι σαν αόρατο τείχος ανάμεσα σε εσάς και την πώληση.

Μπορεί να έχετε το καλύτερο προϊόν, αλλά αν οι πελάτες σας έχουν δεύτερες σκέψεις, τότε χάνετε την ευκαιρία να τους κερδίσετε.

Οι πελάτες πάντα αμφιβάλλουν

Το πρόβλημα είναι ότι οι πελάτες, ανεξάρτητα από το πόσο καλή είναι η προσφορά σας, έχουν πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού τους την αμφιβολία. Φοβούνται μήπως κάνουν λάθος επιλογή, μήπως χάσουν χρήματα ή χρόνο.

Αυτές οι αντιρρήσεις εκφράζονται είτε άμεσα, είτε έμμεσα, αλλά είναι εκεί και καταστρέφουν τις πωλήσεις.

Αντί να αφήνετε αυτές τις αμφιβολίες να καταστρέφουν τις πωλήσεις σας, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών.

1. Προλάβετε τις ανησυχίες πριν εκφραστούν

Αντί να περιμένετε τους πελάτες να σας πουν τι φοβούνται, αναγνωρίστε τις ανησυχίες τους αμέσως. Πείτε τους:
“Ξέρω ότι μπορεί να σκέφτεστε αν αυτό το προϊόν είναι ό,τι καλύτερο για την επιχείρησή σας. Ας σας δείξουμε γιατί τόσοι άλλοι πελάτες μας εμπιστεύονται.”
Με αυτόν τον τρόπο, παίρνετε τον έλεγχο και καθησυχάζετε τους φόβους τους προτού καν τους εκφράσουν.

2. Χτίστε εμπιστοσύνη με αποδείξεις

Όταν οι πελάτες σας δεν είναι σίγουροι, αυτό που χρειάζονται είναι να δουν αποδείξεις ότι το προϊόν σας λειτουργεί. Δώστε τους συγκεκριμένα παραδείγματα και μαρτυρίες από άλλους ευχαριστημένους πελάτες.
“Οι πελάτες μας έχουν δει βελτίωση στα αποτελέσματά τους μέσα στις πρώτες 30 ημέρες χρήσης.”
Αυτό χτίζει την εμπιστοσύνη που χρειάζονται για να αισθανθούν σίγουροι.

3. Μετατρέψτε τις αντιρρήσεις σε πλεονεκτήματα

Αν ο πελάτης διστάζει λόγω της τιμής, αντί να απολογείστε, αντιστρέψτε την κατάσταση. Δείξτε του τη μακροπρόθεσμη αξία.
“Καταλαβαίνω ότι το κόστος είναι σημαντικό, αλλά σκεφτείτε πόσα θα κερδίσετε σε βάθος χρόνου. Τα αποτελέσματα θα ξεπεράσουν κατά πολύ την επένδυσή σας.”
Με αυτόν τον τρόπο, η τιμή δεν είναι πια εμπόδιο αλλά επένδυση.

4. Προσφέρετε εγγυήσεις που αφαιρούν κάθε αμφιβολία

Οι πελάτες φοβούνται το ρίσκο. Δώστε τους μια εγγύηση που θα τους κάνει να αισθάνονται ασφαλείς.
“Αν δεν δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε μέσα σε 30 ημέρες, σας επιστρέφουμε τα χρήματα.”
Αυτό αφαιρεί κάθε φόβο και τους δίνει την ελευθερία να δοκιμάσουν το προϊόν σας χωρίς ρίσκο.

Το μήνυμά μας

Οι αντιρρήσεις δεν πρέπει να αποτελούν εμπόδιο. Υπάρχει πάντα τρόπος να τις μετατρέψετε σε ευκαιρίες, να δείξετε την αξία της επιχείρησής σας, να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας και τελικά να κλείσετε περισσότερες πωλήσεις.

Αν είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τις αντιρρήσεις και να δείτε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται, εφαρμόστε αυτές τις στρατηγικές και παρακολουθήστε τα αποτελέσματα.πιτυχία είναι θέμα χρόνου μετά.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της PERFECT advertising

Επιστροφή επάνω

Σύνδεση