Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Η “Απάτη της Κέτσαπ” που θα σας κάνει να δείτε τις διαφημίσεις αλλιώς…

Φανταστείτε έναν κόσμο όπου όλες οι εταιρίες και όλοι οι διαφημιστές σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Όλα τα μηνύματα είναι παρόμοια, προβλέψιμα και βαρετά. Οι καλύτερες υπηρεσίες ή προϊόντα στις καλύτερες τιμές. Όλες οι διαφημίσεις είναι ίδιες. Σας θυμίζει κάτι;

Τώρα, ας προσθέσουμε λίγη φαντασία και ας δούμε την κατάσταση διαφορετικά.

Θα σας μιλήσουμε για μια διαφημιστική καμπάνια που είναι διαφορετική και είχε εκπληκτικά αποτελέσματα για το brand.

Η Heinz, η γνωστή εταιρεία που φτιάχνει κέτσαπ, ανακάλυψε πως υπάρχουν εστιατόρια σε όλο τον κόσμο που γεμίζουν ξανά τα μπουκάλια Heinz με κατώτερης ποιότητας και φτηνότερες κέτσαπ.  

Αν ήμασταν εμείς στη θέση τους, σίγουρα θα εκνευριζόμασταν και θα κινούμασταν νομικά.

Αλλά στη Heinz το είδαν διαφορετικά. Δεν το θεώρησαν προσβολή. Αντί να θυμώσουν και να αρχίσουν τις μηνύσεις, σκέφτηκαν το εξής: “Αυτά τα εστιατόρια μας κάνουν διαφήμιση χωρίς να το ξέρουν! Κάνουν αυτό που όλοι οι υπόλοιποι ξέρουν: πρέπει να είναι Heinz. Πρέπει οπωσδήποτε να το εκμεταλλευτούμε αυτό!”

Έτσι, γεννήθηκε η διαφημιστική καμπάνια “Απάτη με Κέτσαπ”. Μια καμπάνια τόσο έξυπνη και πρωτότυπη που μας έκανε να αναρωτηθούμε: “Σκεφτόμαστε αρκετά διαφορετικά όταν κάνουμε διαφημίσεις;”

Η καμπάνια ξεκίναγε με ένα βίντεο που έδειχνε έναν πελάτη σε ένα εστιατόριο να παραγγέλνει και να ζητάει κέτσαπ Heinz. Όμως  παρατηρεί κάτι περίεργο.

Καλεί τον σερβιτόρο και του λέει: “Συγγνώμη, αλλά αυτή η κέτσαπ δεν είναι Heinz. Είμαι 100% σίγουρος.” Η αντίδραση του σερβιτόρου; “Ωχ, μας πιάσανε!” Η σκηνή κλείνει με το σλόγκαν: “Όταν θέλεις Heinz, θέλεις Heinz.”

Οι fans της Heinz άρχισαν να αναρτούν στα social media φωτογραφίες με το hashtag #KetchupFraud, ζητώντας να τους σερβίρεται το πραγματικό προϊόν.

Ήταν σαν να ξεκίνησε ένα κίνημα! Ξαφνικά, οι καταναλωτές έγιναν οι καλύτεροι ελεγκτές ποιότητας της Heinz.

Ποιο ήταν το πιο εκπληκτικό όμως; Αυτή η καμπάνια όχι μόνο ενίσχυσε την αγάπη των καταναλωτών για το προϊόν, αλλά έδειξε και στα εστιατόρια ότι δεν μπορούν να κοροϊδέψουν τους λάτρεις της Heinz.

Το μήνυμά μας

Η δημιουργικότητα δεν είναι απλώς να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί, αλλά να βλέπουμε το ίδιο το κουτί με διαφορετική ματιά. Να αναγνωρίζουμε τις ευκαιρίες εκεί που άλλοι βλέπουν προβλήματα και να σκεφτόμαστε διαφορετικά.

Δημιουργήστε κάτι μοναδικό, και ποιος ξέρει; Ίσως η επόμενη ιστορία επιτυχίας να είναι η δική σας.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της Perfect Advertising

Επιστροφή επάνω

Σύνδεση